• 30-03-2023, 23:40:01
    #1
    merhaba, başlıktaki gibi bir mobil oyun için ( rise of empires ) bot yazdırmak istiyorum. multi memu veya multi LD player gibi emulatörlerde çalıştırılacak.
  • 31-03-2023, 01:12:10
    #2
    zor iş
  • 31-03-2023, 22:52:18
    #3
    valla bilene değildir hocam