Bakın beyefendi ben sizin gibi illegal bir şekilde ip değiştirerek gmail hesapları oluşturup satmıyorum.
Gelip satış yaptığınız konuyu da baltalamıyorum.
Burada vermiş olduğum bir emek, ayırmış olduğum bir zaman ve yapmış olduğum bir bot var onu satıyorum.
Zamanının bir çoğu ekranlara bakarak piyasayı takip eden arkadaşlar için yazılmış bir bottur bu.
Konyu daha fazla uzatmayın, işinize bakın...
Öncelikle ben konu baltalamıyorum. emeğinize ve ayırdığınız zamana bir şey demiyorum farkındaysanız. Hala soruma cevap vermiş değilsiniz bu da bu botun ücretsiz olarak sunulan alarm özelliğinden bir farkı olmadığını kanıtlamıştır. Hala zamanının çoğunu ekrana bakarak piyasayı takip eden arkadaşlar için yazılmıştır diyorsunuz

. Zaten eklediğiniz ekran görüntülerinden de anlaşılıyor ama yine de belki bir farkı vardır diye düşünmüştüm. Yanılmışım

. Tekrardan Hayırlı Satışlar...