Selamlar, dün instagger 6 aylık lisans satın almıştım işlerimin yoğunluğu sebebiyle ilgilenemedim ve lisansımı satmak istiyorum.
Normal fiyatı 200TL fakat ben 150TL den vereceğim. Yazılımcı arkadaşla görüştüm lisansını satın alan kişinin üzerine aktaracağız.
Dilerseniz TweeTRO dilerseniz Instagger lisansı olarak devredeceğim.

İletişim
WhatsApp ya da DM