• 30-11-2020, 17:23:08
    #1
    Merhabalar. Geçenlerde geliştirdiğim ve ilk versiyonu bitmiş olan Sınırsız Mail Gönderici botu sizlere tanıtmak istiyorum.

    Bot Ne Yapıyor ?
    1. İlk olarak sizden E-Mail listesini istiyor. Mailleri isterseniz TXT formatında verebiliyorsunuz. İsterseniz de EXCEL formatında veriyorsunuz.
    2. EXCEL formatında Mail verecek olursanız şayet, EXCEL dosyanızın içinde Ad-Soyad-Cinsiyet-Mail tablolarınızın bulunması gerekmektedir. Bot bu dosyayı okuyarak, atacağı bütün maillerin başına, mailin gideceği kullanıcının ismini yazıyor ve cinsiyetine göre hitap ediyor. Örnek olarak EXCEL tablosunun içindeki iki kişinin adları Ahmet ve İlayda. "Merhaba Ahmet Bey", "Merhaba İlayda Hanım" olarak bot maillere başlıyor. Cinsiyetleri tabloda "E" ya da "K" olarak tanıtmanız gerekiyor.
    3. Bot SMTP Serverlerini kullanarak mail atıyor. Dolayısıyla SPAMA düşme oranınız çok düşük. Ayrıca isterseniz Kurumsal Mail adresleriyle de mail gönderebiliyorsunuz.
    4. Maillerin kaç saniye arayla gönderileceğini ayarlayabiliyorsunuz.
    5. Mail içeriğini WORD dosyasından veriyorsunuz. İçerisine resim eklerseniz, mail içeriğinde resim de otomatik olarak gidiyor ( Mesela imzanızı ekleyebilirsiniz )
    6. İstediğiniz ek dosyayı ( attachment )'da mail ile birlikte gönderebilirsiniz.
    Botta her hangi bir kısıtlama yoktur, yani istediğiniz kadar mail gönderebilirsiniz. Satın alımdan sonra size bir .exe dosyası gönderilecek ve kurulumu Teamviewer üzerinden bizzat kendim yapacağım.

    Lisans Fiyatı: 200 TL ( Kurulum ücreti içindedir )

    Versiyon 2 çıktığı zaman, botu satın alan herkese V2 ücretsiz olarak verilecektir.


    Referansıma profil üzerinden ulaşabilirsiniz.
    Demo için lütfen PM Atınız.

    Konuyla alakalı olarak daha uygun fiyata verdiğimiz aynı hizmet: https://www.r10.net/ilan-panosu/2585...gun-fiyat.html

    V2'den spoiler karaler:


  • 30-11-2020, 17:27:53
    #2
    Hayırlı olsun
  • 30-11-2020, 17:30:25
    #3
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Sağolun hocam
  • 30-11-2020, 17:40:36
    #4
    Hayırlı olsun, lisans süresi yok değil mi hocam?
  • 30-11-2020, 17:41:19
    #5
    KadirKAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, lisans süresi yok değil mi hocam?
    Sağolun. Hayır yok hocam.
  • 30-11-2020, 17:44:43
    #6
    Hayirli olsun
  • 30-11-2020, 17:46:17
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun .
  • 30-11-2020, 17:47:46
    #8
    MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli olsun
    Saolun hocam
  • 30-11-2020, 17:59:53
    #9
    Programın yapım aşamasındayken tarafımca alınmış ve ufak bir eklenti ile şirkette kullanmaktayız. Gayet başarılı ve spam olayı yok ki süreyi biz söyledik şu kadar olsun diye. Ellerine sağlık gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz 🙂