• 26-12-2016, 02:03:43
    #28
    WebnetMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet 2 defa yolladım, yada siz kullanıcı adımla başlayan yandex.com.tr ye boş bir mail yollayın spam gereksiz klasorlerinizi inceledinizmi? Pm kutum dolu msj atamıyorum yada skype verin bu iletiyi alıntılayarak.


    Maile cevap verdim. Skype adresi de aynı email. excelbahis@hotmail.com


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 26-12-2016, 09:55:24
    #29
    Kurumsal PLUS
    Selam skype ekledim bilginize.
  • 27-12-2016, 14:33:00
    #30
    selamlar ücretlendirme hakknda bilgi alabilir miyim ?
  • 28-12-2016, 12:58:29
    #31
    KraLMp3Ler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar ücretlendirme hakknda bilgi alabilir miyim ?
    PM ile geri dönüş yapıldı.
  • 31-12-2016, 01:58:35
    #32
    Ücret hakkında PM alabilir miyim?

    GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 02-01-2017, 02:26:59
    #33
    DeplasmanRehber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücret hakkında PM alabilir miyim?

    GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


    Bilgiler pm ile gönderildi.
  • 05-01-2017, 13:01:41
    #34
    Arkadaşlar buraya yazmadan önce bir çok kişinin reklam olarak algılayacağını ve ona göre cevap vereceğini çok kez düşündüm. Arkadaş ile tanışmam yaklaşık bir ay önce kadar oldu. Kendisinden eski dataları satın alacaktım ancak sonra gruba üye oldum ve Skype grubunda da aktif yazmaya başladım.

    Sonuç : 25 günde yüksek kasa ile günlük 1500-3000 kasa ile sadece 2-3 löse ile kasamı ay sonunda sürekli farklı sitelerde oyun oynayarak 50 bin. TL yaptım. Buda yaklaşık 2-3 gün öncesine denk gelir.

    Zaten arkadaşımız excell için çok az bir bedel talep ediyor ve onlarda kendine değil LÖSEV'e bağışlanıyor. Bunu her bağış yaptığında paylaşıyor.

    Bence hiç biriniz zarar etmezsiniz. Denemeye değer.
  • 05-01-2017, 13:14:40
    #35
    Ücreti pm alabilir miyim.
    Teşekkürler
  • 05-01-2017, 20:24:58
    #36
    Ücreti pm alabilir miyim ?