• 13-10-2015, 00:50:47
    #28
    Botu teslim aldım. 4 defa değişiklik talep ettim, 4'ünde de tek bir ters kelime etmeden değişikliği yaptı.
  • 15-10-2015, 13:21:47
    #29
    bot yazdırıldı. hızlı iş teslimi teşekkürler...
  • 21-10-2015, 09:36:25
    #30
    Üyeliği durduruldu
    konu günceldir
  • 21-10-2015, 16:38:03
    #31
    pm alabilir miyim
  • 13-11-2015, 18:52:53
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Konu günceldir arkadaşlar.
  • 16-11-2015, 20:13:21
    #33
    İşini layıklıyla yapan arkadaş herkese tavsiye ederim..
  • 18-11-2015, 01:33:19
    #34
    Üyeliği durduruldu
    1 Adet bot yaptırıldı. r10 da gördüğüm en başarılı bot ustası. Yapılmaz yapılamaz diyenlere inat istediğim botu çok kısa sürede yaptı. Tebrik ediyorum. Çalışmak isteyenlerede şiddetle tavsiye ediyorum. Kesinlikle reklam kokan yorum değil verdiğim paranın hakkını fazlasıyla almanın mutluluğu var
  • 20-11-2015, 13:10:02
    #35
    karmaşık bir yapıya sahip bot istedim ve çalışmaya başladık
    teşekkürler
  • 20-11-2015, 14:21:14
    #36
    bot yaptırıldı ilgisi için teşekkürler