• Dün, 16:43:13
    #1
    Yine bir bot meselesi 2 konumuda bilenler bilir sürekli yanlış kişilerle çalıştık adamlar mesajlara bakmıyor cevap vermiyor görüldü atıyor oyalaniyoruz bende böyle ahlaksız onursuz ticaret yapan adamları genelde buluyorum şansım bu bu sefer profosyonel firmayla calismaya karar verdim bot isinj verdiğimiz 3 kiside yapacam dedi oyaladida oyaladi hepsine ayrı ayrı şikayet konusu ve ticaret puanı atacağım böylelerinin r10 da iş yapmaması gerek Ne hale geldik 2 aydır bot bot delirdik

    Botdan beklentimiz:Bot amar platformu için çalışacak bir Dating mesaj botu olacak Aİ destekli ve sadece amar içinde düşünmüyoruz diğer platformlarada uyacak şekilde insan gibi konusacak bir bot yakalanmamasi icin proxy şart diye biliyorum sunucudan çalışacak (UYGULAMA SADECE TELEFONDA ÇALIŞIYOR BOTTA TELEFONDA ÇALIŞACAK) ek olarak bu gerçekleşene kadar idaretenlik bir bot fikrimiz var

    Kendine güvenen ben yaparım diyen adamla işimiz yok profosyonel arıyoruz iletişimle ilgili asla kopukluk olmayacak yazdınmi cevap verecek 10 gün sonra #buyrun?#Diye pişkin pişkin mesaj atmayacak referanslara göre değerlendirilecek WHATSAPPDAN YAZANLARA CEVAP VERİLMEYECEK SADECE KONUDAN PROFİLLERİNİ GÖRDÜĞÜM İNSANLARA BEN DONUS YAPACAĞIM PM üzerinden
    Herkese iyi forumlar
    Konu1:https://www.r10.net/bot-program-
    istek/4793124-bot-yaptirmak-istiyoruz-referas-onemli.html

    Konu2:https://www.r10.net/bot-program-iste...ns-onemli.html
  • Dün, 16:56:14
    #2
    Bir çok test gerektiren ve maliyetli bir yazılım istiyorsunuz, R10'da nadirdir tam istediğinizi yazacak insan. Yine de projeyle ilgileniyorum, profili inceleyin isterseniz PM gönderirsiniz.
  • Dün, 16:58:43
    #3
    Sezar6699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok test gerektiren ve maliyetli bir yazılım istiyorsunuz, R10'da nadirdir tam istediğinizi yazacak insan. Yine de projeyle ilgileniyorum, profili inceleyin isterseniz PM gönderirsiniz.
    😳😳 Hocam 1gun 4 saate bitiren adam tanıyorum bu botu 4 aydirda aktif çalışıyor satsa onu alacaktık zaten süresine bakarak yargılayamam ama o kadar zor değil diye düşünüyorum
  • Dün, 17:06:03
    #4
    VeltraDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😳😳 Hocam 1gun 4 saate bitiren adam tanıyorum bu botu 4 aydirda aktif çalışıyor satsa onu alacaktık zaten süresine bakarak yargılayamam ama o kadar zor değil diye düşünüyorum
    Hocam ar-ge zahmetli ve uzun süren bir süreçtir fakat kullanıcının deneyimi bu süreyi düşürür,

    Sizin istediğiniz sistemde bir mobil uygulamanın kırılıp sunucuya bağlanması gerekiyor (ilerde eklenebilecek olanlar da dahil) bu adımdan sonra chatbot sistemini şekillendirmek gerekiyor uzun test kısmı burada açık vermemeli optimize olmalı ve duygu durumunu yansıtabilmeli.

    1 gün 4 saate yazan arkadaşın sisteminde onlarca hata vardır eminim, buna hayır diyecek yazılımcı varsa buyursun tartışalım.

    Ucuz yollu yazılımcı arıyorsanız R10'da promt uzmanı yazılımcı çok ama sistemin stabil ve sürdürülebilir şekilde uzun vadede faydalı olabilecek yazılımlar geliştiren insanlar az.

    Bu iş için ayırdığınız bütçe ile PM atabilirsiniz isterseniz.
  • Dün, 17:09:27
    #5
    Fiyat teklifiniz nedir
  • Dün, 17:09:56
    #6
    Sezar6699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ar-ge zahmetli ve uzun süren bir süreçtir fakat kullanıcının deneyimi bu süreyi düşürür,

    Sizin istediğiniz sistemde bir mobil uygulamanın kırılıp sunucuya bağlanması gerekiyor (ilerde eklenebilecek olanlar da dahil) bu adımdan sonra chatbot sistemini şekillendirmek gerekiyor uzun test kısmı burada açık vermemeli optimize olmalı ve duygu durumunu yansıtabilmeli.

    1 gün 4 saate yazan arkadaşın sisteminde onlarca hata vardır eminim, buna hayır diyecek yazılımcı varsa buyursun tartışalım.

    Ucuz yollu yazılımcı arıyorsanız R10'da promt uzmanı yazılımcı çok ama sistemin stabil ve sürdürülebilir şekilde uzun vadede faydalı olabilecek yazılımlar geliştiren insanlar az.

    Bu iş için ayırdığınız bütçe ile PM atabilirsiniz isterseniz.
    Hocam adamın sistemi makine gibi çalışıyor he belki vardır hata biz bilmiyoruz doğru ama görünürde 4 aydır sorun yok he 2. Olarak siz ben bu işi su fiyata yaparım diye PM iletebilirsiniz bütçemize ona göre karar vereceğiz
  • Dün, 17:10:30
    #7
    İlan açıklamasında yalnızca "AI destekli dating mesaj botu" ifadesinin yer aldığını, diğer detayların ise yorumlarda ve şikayet konusu olan başlıklarda ortaya çıktığını gördüm. Öncelikle yaşadığınız durum için geçmiş olsun.


    Ancak bu tanım; teknik gereksinimleri, hedef platformu, kullanım senaryolarını, entegrasyon ihtiyaçlarını ve beklenen özellikleri anlamak için yeterli bilgi sunmuyor. Geliştiricilerin sağlıklı analiz yapabilmesi ve doğru teklif verebilmesi adına proje kapsamının daha detaylı şekilde belirtilmesi faydalı olacaktır.
    Aksi halde proje gereksinimlerini tahmin etmeye çalışmak, yazılım geliştirmekten çok müneccimlik yapmaya dönüşebiliyor. İhtiyaçlarınızı ne kadar net tanımlarsanız, alacağınız çözümler ve teklifler de o kadar isabetli olacaktır.


    Bigo Live sohbet botları, MatchPub - Connect Globally platformu için otomasyon çözümleri, çeşitli platformlarda veri entegrasyonu ve analiz sistemleri ile Higopro.com üzerinde veri işleme projeleri dahil olmak üzere birçok yapay zekâ ve otomasyon projesi geliştirdim. Edindiğim tecrübeyle ihtiyaçlarınızı analiz edip size uygun bir çözüm sunabilirim.

    Eğer hâlâ bir çözüm arayışınız varsa, proje detaylarını için sizinle görüşüp sakin üslup ve konuşma tarzınız ile birlikte inceleyip yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım.

    Fiyat Politikalarım ve XXX.XXX rakamlıdır. (Çok daha uyguna yapmak isteyen arkadaşlara şimdiden başarılar)
  • Dün, 17:10:42
    #8
    sorrymama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat teklifiniz nedir
    Profilinizi böyle bir proje için çalışılmaya müsait değil hocam ilginiz için teşekkür ederim
  • Dün, 17:16:28
    #9
    xpanel dünyanın en iyisi.
    Ar-ge yapmayıp ai'ye prompt vereyim yapsın kafasında olan geliştiricilere dikkat edin hocam. İyi forumlar.