Sezar6699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir çok test gerektiren ve maliyetli bir yazılım istiyorsunuz, R10'da nadirdir tam istediğinizi yazacak insan. Yine de projeyle ilgileniyorum, profili inceleyin isterseniz PM gönderirsiniz.
😳😳 Hocam 1gun 4 saate bitiren adam tanıyorum bu botu 4 aydirda aktif çalışıyor satsa onu alacaktık zaten süresine bakarak yargılayamam ama o kadar zor değil diye düşünüyorum