BombClick ile çalışanınız oldu mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
BombClick ile çalışanınız oldu mu ?
8
●
438
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Bot Program Satışı
Bot & Program İstek
BombClick ile çalışanınız oldu mu ?
24-10-2024, 01:03:54
#1
zeynaa
Selamlar BombClick ile daha önce çalışan oldu mu aranızda deneyimlerinizi paylaşırmısınız ? Şikayetleriniz vs.
24-10-2024, 01:13:26
#2
Misafir
çalışmadım ama cok duydum cok iyimiş hocma pahalı sadece tek problme bu
24-10-2024, 01:17:45
#3
zeynaa
çevrenizde kullanan oldu mu hocam ?
24-10-2024, 01:25:03
#4
EpikSunucum
Yorum edit: yazılım adını farklı okumuşum
24-10-2024, 01:28:30
#5
zeynaa
Sorun değil hocam yanıtınız için teşekkür ederim
24-10-2024, 02:15:31
#6
mukovski
@
wucube
; yi test edebilirsin.
24-10-2024, 02:21:18
#7
OzeL
Üyeliği durduruldu
Bir ara denemeyi düşündüm daha sonra vazgeçtim.
13-12-2024, 18:04:20
#8
mbertan
Ödemeyi yaptım isi alamadım. Telefonlara cvp vermiyorlar . Dikkat edin derim.burda hesabi varmi . bilen varmi ? sikayet etmek istiyorum.
02-05-2025, 23:38:40
#9
canweb
bombclick dolandırıcıdır.dikkat etmek gerek paranızı alır işinizide yapmaz. yukarda ki arkadasın dediği gibi hiç bulasmayın bunlara..bombclick.org dolandırıcıdır.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler