• 15-01-2019, 08:56:54
    #1
    merhaba arkadaslar bir bot yazilicak ve bu bot 10 20 kadar pcye yuklenecek.admin panelden veya baska bir yerden benim istedigim sey diger pclerde yapicak makro gibi hazir komutlar veya direk kodlarla tarayici acmadan benim istedigim seyleri yapicak bir bot lazim yapabilicek birileri varmi pm atsin teklif belirtsin
  • 15-01-2019, 13:25:45
    #2
    Yapılabilir. Pm gönderiyorum.