• 05-07-2014, 01:23:14
    #1
    Herkese kolay gelsin,

    Ben normalde ayesoft film temasını kullanıyorum. Normalde içinde 3 adet bot vardı. filmizlesene - bicaps - vs vs.

    1- Şimdi bu botlar çalışmıyor. Eğer çalıştırabilecek bir arkadaş varsa ücreti neyse veririz.

    2- Yada keremiya v4 için filmizlesene veya filmizfullizle gibi güncel sitelerden film çeken bot yazdırılacaktır. (Ücret makul olursa çok iyi olur)

    skype: erkin_unlu[at]hotmail.com

    İki durum içinde fiyatlarınızı PM ile bildirirseniz sevinirim.
  • 08-07-2014, 01:24:57
    #2
    PM atıyorum
  • 08-07-2014, 01:32:02
    #3
    halledildi..