Herkese kolay gelsin,
Ben normalde ayesoft film temasını kullanıyorum. Normalde içinde 3 adet bot vardı. filmizlesene - bicaps - vs vs.
1- Şimdi bu botlar çalışmıyor. Eğer çalıştırabilecek bir arkadaş varsa ücreti neyse veririz.
2- Yada keremiya v4 için filmizlesene veya filmizfullizle gibi güncel sitelerden film çeken bot yazdırılacaktır. (Ücret makul olursa çok iyi olur)
skype: erkin_unlu[at]hotmail.com
İki durum içinde fiyatlarınızı PM ile bildirirseniz sevinirim.
WP Ayesoft veya Keremiya v4 botu yazdırılacak
2
●271