Merhaba arkadaşlar,
Bir kaç projemiz için bot yazdırmak istiyoruz, istediğimiz özellikler aşağıdaki gibidir.
  1. cronjob sistemi ile çalışan, belirlediğimiz zaman aralığında yazıları ekleyebilecek yada sisteme giriş yapıp örneğin 50 film eklediğimizde bunları 2 saatte 1 film olacak şekilde yayınlayacak.
  2. Botu yapan arkadaş yapımından sonrada bize destek verebilecek örneğin bota 6 ay ücretsiz destek sonrasında gerekirse ücretli olarak destek sağlayabilecek.
  3. Bot geliştirilebilecek yani 2 gün sonra başka film siteleri veya dizi siteleride bota ücreti mukabilinde eklettirilebilecek.
  4. Filmlerde yer alan taxonomylere (Film yılı, oyuncular) uygun şekilde çekimi yapılacak
  5. Film içeriği, imdb puanı gibi özellikler sinemalar.com'dan çekilebilir.
  6. Filmin title, açıklama, etiket gibi alanlarına manuel olarak da müdahale edilebilir olması gerekmektedir.
  7. Film resimlerini siteden yada sinemalar.com dan çekebilir.
  8. Dizi kısmında ise ister 2.bir bot olarak isterse aynı bota dahil olarak yapılabilir o size kalmış
  9. Dizileri her saat başı sitelere girip kontrolu yapılacak ve dizinin yeni bölümü eklendiyse bot dizinin bölümünü siteye ekleyecek.
  10. Sezon resimlerini sunucuya sadece 1 kere yükleyecek ve o sezon için yüklenen resim kullanacak
  11. Taxonomy yapısına uyacak (oyuncular, türü)
  12. Dizilerin eski bölümlerini sezon sezon karşımıza çekip tüm sezonu ekle dediğimizde 2 saatte 1 bölüm ekleyecek şekilde ekleyebilir. 2 saatte 1 bölüm eklerken aynı zamanda diğer dizilerin bölümlerini de aynı şekilde 2 saatte 1 bölüm şeklinde zamanlayabilmeliyiz.
  13. Aynı zamanda kontrol et gibi bir kısım olursa karşı siteye dizilerin yeni bölümleri eklenmişse onlarıda çekip siteye ekleyebilmeli
  14. Bot tamamen açık kaynaklı olup sadece kendi sitelerimizde çalıştıralacaktır.

Aslında standart film ve dizi botlarından farksız arkadaşlar bu kadar uzun yazıldığına bakmayın. Ayrıca trader'i yüksek ve bot işleri ile uğraşan arkadaşlar ile ücrette anlaşırsak yarısı ilk başta kalanı bot bitiminde yollanır. Daha önce kun... ..... kullanıcılı şahıs yüzünden mağdur olduk böyle bir durum ile tekrar karşılaşmak istemiyoruz. Yani karakoldayım, köydeyim, sular kesildi gibi bahaneler olacaksa hiç pm atmayın Sağlık sorununuz olur ölüm olur orası ayrı ama "sudan sebepler ile bahaneler ticarette kabul edilemez" diye düşünüyorum. Bizde ticaret yapıyoruz sonuçta, empati kurmak önemli.