Merhaba
Blogger sitemdeki logo masaüstü pcde normal çıkıyor ama mobilde çözünürlük düşük çıkıyor. Ayrıca logonun altında da boşluk çıkıyor. Bunu nasıl düzeltirim. Şimdiden teşekkürler
Site adresi: Uber Türkiye
Merhaba
Blogger sitemdeki logo masaüstü pcde normal çıkıyor ama mobilde çözünürlük düşük çıkıyor. Ayrıca logonun altında da boşluk çıkıyor. Bunu nasıl düzeltirim. Şimdiden teşekkürler
Site adresi: Uber Türkiye
Header1_headerimg id'sine sahip olan img'in styllerine width:auto; ekleyin, düzelcektir hocam.
.header-logo styllerinde height:139px; kısmı var. Bunu silin düzelecektir.
Son bir şey daha var ama yardımcı olursanız çok sevinirim. Headerde sağ bölümkdeki içerik gözüküyor. Ben tema üzerinde bazı düzenlemeler yapmıştım. Nasıl düzeltirim?
Son bir şey daha var ama yardımcı olursanız çok sevinirim. Headerde sağ bölümkdeki içerik gözüküyor. Ben tema üzerinde bazı düzenlemeler yapmıştım. Nasıl düzeltirim?
Merhaba, sorun sanırım çözülmüş. Eğer devam ediyorsa bakalım hocam.