• 09-02-2023, 11:49:29
    #1
    Merhaba
    Blogger sitemdeki logo masaüstü pcde normal çıkıyor ama mobilde çözünürlük düşük çıkıyor. Ayrıca logonun altında da boşluk çıkıyor. Bunu nasıl düzeltirim. Şimdiden teşekkürler
    Site adresi: Uber Türkiye



  • 09-02-2023, 11:54:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Boyutlamayi yanlış yapmışsınız hocam
  • 09-02-2023, 11:56:32
    #3
    hlsbhr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Blogger sitemdeki logo masaüstü pcde normal çıkıyor ama mobilde çözünürlük düşük çıkıyor. Ayrıca logonun altında da boşluk çıkıyor. Bunu nasıl düzeltirim. Şimdiden teşekkürler
    Site adresi: Uber Türkiye



    Header1_headerimg id'sine sahip olan img'in styllerine width:auto; ekleyin, düzelcektir hocam.
  • 09-02-2023, 12:13:00
    #4
    logybird adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Header1_headerimg id'sine sahip olan img'in styllerine width:auto; ekleyin, düzelcektir hocam.
    Teşekkürler hocam ama altındaki boşluk hala duruyor bunu nasıl düzeltirim?,
  • 09-02-2023, 12:18:59
    #5
    hlsbhr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam ama altındaki boşluk hala duruyor bunu nasıl düzeltirim?,
    .header-logo styllerinde height:139px; kısmı var. Bunu silin düzelecektir.
  • 13-02-2023, 09:35:16
    #6
    logybird adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .header-logo styllerinde height:139px; kısmı var. Bunu silin düzelecektir.
    Son bir şey daha var ama yardımcı olursanız çok sevinirim. Headerde sağ bölümkdeki içerik gözüküyor. Ben tema üzerinde bazı düzenlemeler yapmıştım. Nasıl düzeltirim?
  • 20-02-2023, 16:35:00
    #7
    hlsbhr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son bir şey daha var ama yardımcı olursanız çok sevinirim. Headerde sağ bölümkdeki içerik gözüküyor. Ben tema üzerinde bazı düzenlemeler yapmıştım. Nasıl düzeltirim?
    Merhaba, sorun sanırım çözülmüş. Eğer devam ediyorsa bakalım hocam.