• 03-11-2022, 22:08:07
    #1
    Uğur Korkmazyürek - Kişisel Blog (ugurkorkmazyurek.com)

    Tamamen hobi amaçlı açtığım bir site boş vakitlerimde her telden içerik paylaşmayı düşünüyorum
  • 03-11-2022, 22:13:17
    #2
    En iyisi sanırım
    Çok tatlı olmuş bayıldım cidden başarılar dilerim şimdiden
  • 03-11-2022, 22:14:01
    #3
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok tatlı olmuş bayıldım cidden başarılar dilerim şimdiden
    Çok teşekkür ederim

    edrmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir tema begendim sanki admin panelini anımsattı biraz bana
    Teşekkür ederim
  • 03-11-2022, 22:17:22
    #4
    Güzel bir tema begendim sanki admin panelini anımsattı biraz bana
  • 03-11-2022, 22:19:24
    #5
    Aşırı hoş duruyor
  • 03-11-2022, 22:20:03
    #6
    Çok sade ve hoş. Beğendim.
  • 03-11-2022, 22:22:26
    #7
    Bu neden bu kadar güzel?
  • 04-11-2022, 00:11:11
    #8
    Elinize sağlık güzel olmuş. Bende bir tema var kod yapısına bakmak isterseniz temayı gönderebilir bir kaç özelik eklemiş olursunuz
  • 04-11-2022, 00:19:46
    #9
    Web tarayıcıda harika nazik duruyor. Mobil kontrol etmedim. Fakat çok iyi