Blogger kişisel temam nasıl olmuş ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Blogger kişisel temam nasıl olmuş ?
9
●
538
R10.net
Google ve Arama Motorları
Blogger
Blogger kişisel temam nasıl olmuş ?
1
2
03-11-2022, 22:08:07
#1
ugurky
Uğur Korkmazyürek - Kişisel Blog (ugurkorkmazyurek.com)
Tamamen hobi amaçlı açtığım bir site boş vakitlerimde her telden içerik paylaşmayı düşünüyorum
03-11-2022, 22:13:17
#2
Gelistirici
En iyisi sanırım
Çok tatlı olmuş bayıldım cidden başarılar dilerim şimdiden
03-11-2022, 22:14:01
#3
ugurky
Gelistirici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok tatlı olmuş bayıldım cidden başarılar dilerim şimdiden
Çok teşekkür ederim
edrmz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel bir tema begendim sanki admin panelini anımsattı biraz bana
Teşekkür ederim
03-11-2022, 22:17:22
#4
edrmz
Güzel bir tema begendim sanki admin panelini anımsattı biraz bana
03-11-2022, 22:19:24
#5
egrafikdeposu
Aşırı hoş duruyor
03-11-2022, 22:20:03
#6
TheRaskol
Çok sade ve hoş. Beğendim.
03-11-2022, 22:22:26
#7
HamdiCetin
Bu neden bu kadar güzel?
04-11-2022, 00:11:11
#8
kiokhan
Elinize sağlık güzel olmuş. Bende bir tema var kod yapısına bakmak isterseniz temayı gönderebilir bir kaç özelik eklemiş olursunuz
04-11-2022, 00:19:46
#9
begencomtr
Web tarayıcıda harika nazik duruyor. Mobil kontrol etmedim. Fakat çok iyi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler