Merhabalar,
Sitemi blogger alt yapılı kurdurdum bir süre yazı giremedim arayı kapatmak için 15 adet sipariş verdim teslim alınca aralıklı girmeye devam edeceğim. Yorumlarınıza açığım.
Besnedir.com
Blogspot Devam mı Edeyim Wp Taşınayım mı?
7
●152
- 23-05-2021, 23:22:46Hitler hoşuma gidiyor hocam ilgilenmediğim halde her yazı hemen hemen 100 okunmuş ve açılışından beri üzerinden bir şey de geçmediMaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2021, 11:04:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.