• 19-11-2010, 13:02:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaÅŸlar, bir sorum olacak sizlere.

    Bir arkadaşımın mail hesabıyla jigolo sitesine üyelik açılmış.Bilgileri girdiğinizde giriş yapılıyor siteye.(hanı bu ayse senden mesaj beklıyor tarzı maıllerden)

    Telefon açtık ıletısım kısmındakı telefondan adamlar bılgılerı sılmıyor hıc bır sekılde.Bu olaydan sonra mahkeme yoluna gıtme şansımız var mı acaba ?
  • 19-11-2010, 13:24:30
    #2
    tabi ki. Site aslında silmek zorunda, siler de normalde.. Mahkeme gittiğinizde deliller ve gereken IP numaraları ile sizin açmadığınızı kanıtlarsanız haliyle silmek zorundalar