arkadaşlar bi arkadaştan vps hizmeti alıyordum , verdiği sözü tutamadı o kadar oyuncu kaldırmadı oyun + cevap vermiyor + telefonlara bakmıyor kısacası oyalıyor
ödemede yapmazsa ve yedeklerimi vermezse ne gibi bir dilekçe yazmalıyım acil bekliyorum yarına yetişmesi lazım dilekçenin böyle adamlar bu işi yapmasınlar sinirden elim ayağım titriyor