• 05-12-2025, 18:38:00
    #1
    Merhabalar. Şuanda sigortalıyım. Aynı zamanda şahıs şirketim mevcut.
    Senenin 7-8 ayı fatura kesmiyorum. Senede kestiğim fatura sayısı 4-5 falan.
    2020'de mukellef.co ile şirketi açmıştım. Oranın muhasebecisi hiç aramıyor hiç birşeyden haberimiz olmuyor diye tanıdık muhasebeci buldum.
    Oda 6 ayda 1 aramaya başladı aylık 1kdan hesaplayarak toplam borcumu söylemek için arıyor. 5 kere arıyorum 1 kere ulaşabiliyorum. Abi biz fatura kesmiyoruz ne olacak diyorum boş beyan veriyorum diyor.
    Fatura kesmediğim için gider faturalarına da gerek yokmuş. Gelen hiç bir vergiyi bildirmiyor ben kendim gibden, e-devletten takip ediyorum.

    Şimdi ben ne yapmalıyım? Başka bir muhasebeci ile çalışmak istiyorum. Sizce aylık ortalama bütçe ne olmalı?
    Birisiyle görüştüm aylık 5k dedi. Aynı zamanda kendi hesabımı tutmak için paraşüt'ü kullanıyorum fatura keseceğim zamanda direkt paraşüt'ten kesiyorum zaten.
    Kestiğim faturayıda şuan ki muhasebeciye atıyorum ama sonra ne oluyor bilmiyorum.

    Muhasebeci adamı vezir'de eder rezil'de eder diye bir söz duymuştum. Biz rezil olacağız galiba.
  • 05-12-2025, 18:39:49
    #2
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Aylık 5k mı? Şahıs şirketi için?
    @malimusavirbb; hocam acil bir şekilde Barış Bey ile iletişime geçin. Sizi yönlendirsin.
  • 05-12-2025, 18:42:25
    #3
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 5k mı? Şahıs şirketi için?
    @malimusavirbb; hocam acil bir şekilde Barış Bey ile iletişime geçin. Sizi yönlendirsin.
    5k fiyat verende yabancı değil. Ailenin lokantası var onun muhasebecisi yaklaşık 30 yıldır. Adam zaten 60 küsür yaşında. Emeklilik için işleri üstünden atmaya çalışıyormuş pek istemedi beni. Lokanta 1m ciro üzerinden yüzlerce fatura, fiş vb. uğraşıyor.
    Belki onu kıyaslayarak söyledi bilemiyorum.
  • 05-12-2025, 18:43:40
    #4
    @malimusavirbb; hocam acil bir şekilde Barış Bey ile iletişime geçin. Sizi yönlendirsin. yardımcı olur
  • 05-12-2025, 18:43:41
    #5
    AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Şuanda sigortalıyım. Aynı zamanda şahıs şirketim mevcut.
    Senenin 7-8 ayı fatura kesmiyorum. Senede kestiğim fatura sayısı 4-5 falan.
    2020'de mukellef.co ile şirketi açmıştım. Oranın muhasebecisi hiç aramıyor hiç birşeyden haberimiz olmuyor diye tanıdık muhasebeci buldum.
    Oda 6 ayda 1 aramaya başladı aylık 1kdan hesaplayarak toplam borcumu söylemek için arıyor. 5 kere arıyorum 1 kere ulaşabiliyorum. Abi biz fatura kesmiyoruz ne olacak diyorum boş beyan veriyorum diyor.
    Fatura kesmediğim için gider faturalarına da gerek yokmuş. Gelen hiç bir vergiyi bildirmiyor ben kendim gibden, e-devletten takip ediyorum.

    Şimdi ben ne yapmalıyım? Başka bir muhasebeci ile çalışmak istiyorum. Sizce aylık ortalama bütçe ne olmalı?
    Birisiyle görüştüm aylık 5k dedi. Aynı zamanda kendi hesabımı tutmak için paraşüt'ü kullanıyorum fatura keseceğim zamanda direkt paraşüt'ten kesiyorum zaten.
    Kestiğim faturayıda şuan ki muhasebeciye atıyorum ama sonra ne oluyor bilmiyorum.

    Muhasebeci adamı vezir'de eder rezil'de eder diye bir söz duymuştum. Biz rezil olacağız galiba.
    Beyanname onaylandıktan sonra size tahakkuk dosyası gönderilmelidir. Sizde tahakkuklara göre ödemelerinizi kolaylıkla yapabilirsiniz.

    Şirketinizi incelemeden fiyat az yada çok demek yanlıştır. Odanın fiyat tarifesinin altında fiyat veren biriyle çalışmanızı önermemekteyiz.

    Müşavir sistemler hakkında size ön bilgiler vermelidir. Her zaman ulaşılabilir olmalıdır.
  • 05-12-2025, 18:46:34
    #6
    30 çalışan var limited şirket aylık 5k ödemiyorum, aylık ortalama 10-15 m fatura kesiyoruz alıyoruz. Fiyat çok geldi
  • 05-12-2025, 18:48:42
    #7
    @malimusavirbb; iletişime geç yardımcı olsun
  • 05-12-2025, 18:48:48
    #8
    @malimusavirbb; hocamı tavsiye ederim.
  • 05-12-2025, 18:49:03
    #9
    BigBig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 çalışan var limited şirket aylık 5k ödemiyorum, aylık ortalama 10-15 m fatura kesiyoruz alıyoruz. Fiyat çok geldi
    Hocam yanlıs anlamayında tarifenin altında ödüyorsunuz. Sizin kıyasınız doğru değil. İstanbul icin odanın alt tarifesi zaten 2500