tolgay007 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dolandırıldım...
67
●4.634
- 15-09-2009, 21:28:19Üyeliği durduruldutolgay007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam banka hesabından izini sürebilirsin.
bankaya gidip durumunu anlatırsan, sana gereken yardımı edeceklerdir. - 15-09-2009, 21:54:16Etmiyorlar işteSoLeNZa.NeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yasakmış bakmak ancak savcılık istemesi gerekmiş...
- 16-09-2009, 12:51:53Üyeliği durduruldusavcılığa dilekçeni ver direkt karakolada verebilirsiniz bu arada arkadaşlar kolluk kuvvetleri, savcılığa ulaştırıyorlar vatandaş herkes düzgün bir dilekçe yazamayabilir ortadaki ticarette kusurlarınızda çok, artık malumunuz get sistemli siteler çoğaldı (güvenli ticaret komisyon oranıyla) ödemeyi yaparken umarım açıklama kısmına satın alınması gerken malın ibrazınıda benzer birşey eklemişsinizidir, sebebsiz zengişlemeden dava açılabilir, direktmen msn konuşmaları kaydı örnek gösterilemez. telefon ve varsa açık adreslerinide vermelisinizki adres tespiti olsun tebligatta şahsa ulaşsın,, bu adam tek bir kişiyi mağdur etmediyse şayet diğer madurlarada ulaş onlarında aynı konulardan dilekçe vermelerini sağla en azından alacağı ceza daha yaptırıcı olacaktır.
ha bu adamın bişeysi yoksa orda burda bir adamsa ki.. çoğu böyledir bu tarz şahısların biraz zor insallah alırsın .. geri
tolgay007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle