• 01-08-2009, 12:42:10
    #1
    Şu forumda neredeyse hergün birileri dolandırılıyor. Dün de ben dolandırıcının birine 150 tl yolladım. Pztesi savcılığa dilekçe vereceğim.

    Her şikayet konusunda savcılığa, mahkemeye, polise vereceğim gibisinden şeyler söyleniyor fakat olumlu sonuçlanan konular yok denecek kadar az. Ben şu ana kadar Akçiçek olayından başka, olumlu sonuçlanan bir vaka görmedim.

    Acaba savcılığa suç duyurusunda bulundum diyenler mi yalan söylüyor yoksa Türkiye'de sistem işlemiyor mu? Benim dün dolandırıldığım adam 1 senedir piyasada.. Belki daha da fazla. Bunca süre nasıl bu kadar rahat iş yapabiliyor?

    İlla ki kredi kartı dolandırıcılığı yapıp bankaları mı karşısına alması lazım?

    Yoksa herkes kendi başının çaresine mi bakmalı?

    Yorumlarınızı, tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
  • 01-08-2009, 12:43:30
    #2
    sanırım ondan başka yok.

    bu arada akçiçek 'e ne oldu bilen birisi anlatırmı. kaçırmışım akçiçek konusunu yakalandı mı
  • 01-08-2009, 12:53:23
    #3
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım ondan başka yok.

    bu arada akçiçek 'e ne oldu bilen birisi anlatırmı. kaçırmışım akçiçek konusunu yakalandı mı
    yakalandı

    https://www.r10.net/off-topic/383267-...-yakanmis.html
  • 01-08-2009, 12:54:35
    #4
    evet gördüm. büyük bir zevkle okudum haberi iyi olmuş. darısı diğer dolandırıcıların başına
  • 01-08-2009, 13:20:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet gördüm. büyük bir zevkle okudum haberi iyi olmuş. darısı diğer dolandırıcıların başına
    inş.