• 03-06-2024, 14:05:06
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar 2 senedir bir devlet kurumuyla anlaşamıyorum diğer kurumlar herşeyi onaylamasına rağmen işi yapması gereken kurum yapmıyor, sürekli sallıyor bu bir devlet kurumu herhangi bir parti yada belediye değil, bunları nasıl dava edebilirim ?
    Teşekkürler
  • 03-06-2024, 14:05:47
    #2
    Cimer
  • 03-06-2024, 14:08:34
    #3
    Pixkare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cimer
    Cimer iş görmüyor hocam işin sonunda yine aynı kuruma dosya yönleniyor benim direkt hukuken işi bağlamam lazım.
  • 03-06-2024, 14:09:36
    #4
    İdari dava açılması gerekiyor.

    İlgilenirseniz detayları paylaşabilirsiniz WhatsApp'tan.
    https://www.r10.net/bilisim-hukuku/3...metinizde.html
  • 03-06-2024, 14:09:37
    #5
    Dava etmek için delillerinizle birlikte doğrudan adliyeye gidebilirsiniz.
  • 03-06-2024, 14:13:41
    #6
    İşinizi yapmayan, sallayan kuruma değil de işinizi yapmayan birim, müdür, amir, memur, nokta atışı CİMER'e yazarsanız daha çabuk sonuç alırsınız.
  • 03-06-2024, 14:14:58
    #7
    İdareye iki tür dava açabilirsiniz. Ya iptal davası ya da tam yargı davası. İptal davası için idarenin çıkarttığı kararın yetki, şekil, sebep, konu ve maksat yönlerinden biri ile hukuka aykırı olduğunun ispatı gerekir. Tam yargı davasında ise idarenin yaptığı eylem veya sözleşmeden dolayı kişisel hakların ihlal edilmesi gerekmektedir. Eğer açıkça bir hak ihlali var ise tam yargı davası açabilirsiniz.

    Not: Tam yargı davası bir nevi tazminat davasıdır.
  • 03-06-2024, 14:20:47
    #8
    backlinkmatik.com
    @Fahrettin;
  • 03-06-2024, 14:41:56
    #9
    Danışman
    Merhabalar.

    Olayla alakalı detayları paylaşabilirseniz profesyonel olarak yardımcı olabiliriz.
    Profilimdeki numaradan bize ulaşabilirsiniz.

    İyi forumlar