• 27-09-2023, 15:44:45
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/forum-disi-sikay...-sikayeti.html
    Buradaki konu için dava açmak istiyorum maddiyat yönünden ne kadar tutar ve haklı duruma çıkabilirmiyim ?
    Süreçte neler yapmam gerekiyor bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 27-09-2023, 15:47:01
    #2
  • 27-09-2023, 15:56:01
    #3
    🔎 WhoisTR.net
    Dolandırıcılık eylemi teşebbüs aşamasında kaldığı için pek bir şey çıkmaz hocam. Scripti hazırlamak için harcadığınız 1 haftalık emeğinizin boşa gitmesi yönünden manevi tazminat davası açılabilir ama ondan bir şey çıkar mı onu bilemem.
    Scripti gönderseydiniz de parasını size atmasaydı, öyle bir mağduriyet doğsaydı soruşturma açılabilirdi de şu aşamada müracaat etsenizde en başında da söylediğim gibi eylem teşebbüs aşamasında kaldığından kovuşturma aşamasına geçmeyebilir.

    En yakın kolluk kuvvetine veya Cumhuriyet Başsavcılığı'na giderek şahsın dolandırıcılık veya güveni kötüye kullanma suçundan ceza alması için şikayetçi olabilirsiniz.
    Ceza dosyalarında müracaat için herhangi bir para harcanmaz, müracaatınız sonucunda şahıs suçlu bulunmaz takipsizlik kararı verilir ise bile size masraf çıkmaz hazineden ödenir.

    Ancak hukuk davası, maddi manevi tazminat davası açarsanız onlarda harç, vb. gibi ücretler çıkar.
  • 27-09-2023, 16:07:23
    #4
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolandırıcılık eylemi teşebbüs aşamasında kaldığı için pek bir şey çıkmaz hocam. Scripti hazırlamak için harcadığınız 1 haftalık emeğinizin boşa gitmesi yönünden manevi tazminat davası açılabilir ama ondan bir şey çıkar mı onu bilemem.
    Scripti gönderseydiniz de parasını size atmasaydı, öyle bir mağduriyet doğsaydı soruşturma açılabilirdi de şu aşamada müracaat etsenizde en başında da söylediğim gibi eylem teşebbüs aşamasında kaldığından kovuşturma aşamasına geçmeyebilir.

    En yakın kolluk kuvvetine veya Cumhuriyet Başsavcılığı'na giderek şahsın dolandırıcılık veya güveni kötüye kullanma suçundan ceza alması için şikayetçi olabilirsiniz.
    Ceza dosyalarında müracaat için herhangi bir para harcanmaz, müracaatınız sonucunda şahıs suçlu bulunmaz takipsizlik kararı verilir ise bile size masraf çıkmaz hazineden ödenir.

    Ancak hukuk davası, maddi manevi tazminat davası açarsanız onlarda harç, vb. gibi ücretler çıkar.
    Çok teşekkür ederim yeterli cevabı aldım yinede şansımı deneyeceğim tekrardan sağolun.