• 16-11-2021, 02:44:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar merakımdan soruyorum. biliyorsunuz ki yemeksepeti sürekli hackleniyor. şimdi bu bir güvenlik açığı değil midir. benim orada 3 adet kartım var onun dışında özel bilgilerim var. çalan kişiler bu verileri satıyor benim kartımı da satıyor olabilir benim kartımdan harcama yapılabilir. veya benim bilgilerim kullanılabilir. bir adam gitse şikayetçi olsa yemeksepetinden verileri koruyamadı diye ne olur? bu adam haklı mıdır haksız mı?
  • 16-11-2021, 02:47:26
    #2
    Şirket veri kaybını inkar eder bilirkişi ispatlamaya çalışır. İyi bir bilişim avukatı ile hakkını arayan istedigini alır
  • 16-11-2021, 02:49:07
    #3
    Ben de bu konuyu açacaktım, sizin konuyu gördüm hocam. Ben de bunu merak ediyorum.
  • 16-11-2021, 02:52:23
    #4
    Sanal kartın önemi
  • 16-11-2021, 02:59:38
    #5
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanal kartın önemi
    dostum sorun sanal kart veya gerçek kart olması değil sorun verinin çalınması. bir kere olsa dersinki olabilir de bunların maşallahı var. eğer koruyamıyorlarsa neden tutuyorlar verileri. neden ben sipariş verirken kartını kaydet diyor.
  • 16-11-2021, 03:01:39
    #6
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanal kartın önemi
    dostum burada önemli olan verilerin çalınması bence sanal kart bir önlem tabi ki
  • 16-11-2021, 03:06:49
    #7
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Yormuyorlar Allah razı olsun yemeksepetindeki bilgilerim getire geçmiş bence teşekkür edin sizde uyelık açmaya yormuyorlar
  • 16-11-2021, 03:23:06
    #8
    Ortada bir kaos var ama, yersiz. Panik olmadan iyice araştırın. Yemeksepeti kredi kartı bilgilerini tutmuyor, kredi kartı bilgilerini visa,mastercard saklıyor. hızlı ödeme diye bir seçenek vardı sanırım onun tikini kaldırıp, 3d secure etkinleştirirseniz bir sorun olmaz.
  • 16-11-2021, 03:26:31
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada bir kaos var ama, yersiz. Panik olmadan iyice araştırın. Yemeksepeti kredi kartı bilgilerini tutmuyor, kredi kartı bilgilerini visa,mastercard saklıyor. hızlı ödeme diye bir seçenek vardı sanırım onun tikini kaldırıp, 3d secure etkinleştirirseniz bir sorun olmaz.
    kardeşim her girdiğimde bunları görüyorum ben.