Merhaba arkadaşlar merakımdan soruyorum. biliyorsunuz ki yemeksepeti sürekli hackleniyor. şimdi bu bir güvenlik açığı değil midir. benim orada 3 adet kartım var onun dışında özel bilgilerim var. çalan kişiler bu verileri satıyor benim kartımı da satıyor olabilir benim kartımdan harcama yapılabilir. veya benim bilgilerim kullanılabilir. bir adam gitse şikayetçi olsa yemeksepetinden verileri koruyamadı diye ne olur? bu adam haklı mıdır haksız mı?