• 06-05-2021, 15:39:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf tek seferlik 200Tl çekim için şirket masraflarından bahsedin. Anca zorunlu dersiniz, masraflardan bahsetmezsiniz.
    Yarın öbür gün karşına çıkarsa o 200 tl keşke masraf yapsaydım dersin (:
  • 06-05-2021, 15:42:06
    #11
    oguzerdim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın öbür gün karşına çıkarsa o 200 tl keşke masraf yapsaydım dersin (:
    Her zamanki klasik cevaplarınız (sanki on binler kazanıyoruz?)
    467tl lik tek seferlik çekim için 5 yıldır sorun olmadı.
    E tabi beyfendi masrafların bin TL den fazla olduğunu soylemiyorsunuz
  • 06-05-2021, 15:43:09
    #12
    Üyeliği durduruldu
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zamanki klasik cevaplarınız (sanki on binler kazanıyoruz?)
    467tl lik tek seferlik çekim için 5 yıldır sorun olmadı.
    E tabi beyfendi masrafların bin TL den fazla olduğunu soylemiyorsunuz
    Masraflar aylık 250 TL.
    Muhasebecim benden bu parayı alıyor bilgin olsun, binler değil yani masraflar (:
  • 06-05-2021, 17:16:47
    #13
    Tek seferlik diyorum anlaşılmayan şey nedir
  • 07-05-2021, 03:06:53
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oguzerdim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masraflar aylık 250 TL.
    Muhasebecim benden bu parayı alıyor bilgin olsun, binler değil yani masraflar (:
    Binler denen masraf şirketiniz olsaydı sigorta öderdiniz o da bin tlye yakın ediyor zaten
  • 07-05-2021, 10:33:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    sinavdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binler denen masraf şirketiniz olsaydı sigorta öderdiniz o da bin tlye yakın ediyor zaten
    Bizim sigortamızı devlet ödüyor şu anda TR’de değilim ben.
    Bu arada tr de yeğenim genç girişimciden faydalanıyor sizde faydalanabilirsiniz (: