• 05-02-2021, 22:18:38
    #1
    google adsenseden aldığımız ödemelerin vergisini vermek zorunda mıyız? ilerde başımız ağrır mı ? şimdiden herkese teşekkür ederim.
  • 05-02-2021, 22:19:54
    #2
    Vermek zorundasınız, ileride başınız ağrır
  • 05-02-2021, 22:20:20
    #3
    İncelemeye alındığınız zaman hesabınıza giren her paranın hesabını sorarlar adsense olup olmaması önemli değil
  • 05-02-2021, 22:20:44
    #4
    Zorundayız. Son 2014 sonrası kazanılan gelirler nedeniyle 2019'dan bu yana pek çok kişinin başı ağrımaya başladı maalesef. Forumda kısa bir araştırma yaparsanız yüzlerce farklı konu göreceksiniz.
  • 05-02-2021, 22:20:45
    #5
    Zorundasınız, radara girerseniz ağrıyacak baş bile komazlar
  • 05-02-2021, 22:21:19
    #6
    Banka hesabiniza adsense odemesi dedigin an. Welcome to jungle derler. Yazdiklarin hepsi olur
  • 05-02-2021, 22:22:10
    #7
    Mali Müşavir
    Merhaba Hocam ben mali müşavirim. Evet ödemek zorundasınız hocam şirketiniz varsa faaliyetinize ekleyerek ödeyebilirsiniz. Şirketiniz yoksa da kurup ödemelisiniz. Yoksa ileride ciddi bir baş ağrısı yaratabilir.

    Detaylı bilgi almak isterseniz pm atabilirsiniz
  • 05-02-2021, 22:56:25
    #8
    Her durumda değil, bunun çıkış yol ve stratejilerini bir yıldır yazıyorum. En azından vergi miktarını azaltmak mümkün.