Herkese merhabalar değerli R10 ailesi,
Bu platforma yaklaşık 1,5 yıl önce katılım sağladım. Ticari bir çıkarım hiç olmadı. Yardımlaştım daha çok. Bu yüzden gene r10 ailesinden yardım isteyeceğim. Hukuk fakültesini bitirmeme yaklaşık yarım dönem kaldı. Bunun için staj yeri aramaktayım. Ankarada ailem ile ikamet etmekteyim.
Çevresinde ağırlıklı olarak, bilişim hukuku, marka ve patent hukuku, fikri mülkiyet veya kvkk çalışan tanıdık avukat arkadaşı veya büyüğü olan bana bu konuda yardımcı olabilirler mi?
şimdiden çok teşekkür ederim. Esenlikle kalın
Stajyer Avukat
2
●82