Merhabalar , iyi akşamlar geçmiş yıllara ait kazançlarım mevcut bu kazançları banka hesaplarıma aldım.

Bu kazançlar için varlık barışından yararlanabiliyor muyuz? ve yararlandığımız takdirde geçmişe dönük vergi incelemesi geçiriyor muyuz?

Teşekkürler