Görüşe ihtiyacım var
30
●1.571
- 23-10-2020, 16:11:01Merhaba,
Herhangi bir içerik yok ise kitaba ait problem olmaz sadece biraz başın ağrır o kadar(bu arada forumdaki herkes davalık oluyor bu aralar toplu adak adayalım ya da hamama gidelim) 😂 - 23-10-2020, 16:14:06Hamamlar kapalı.dogusocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçeriğinde bir şey yoksa sorun teşkil etmez bu şekilde polise ifadeni ver çık.
- 23-10-2020, 16:26:49Görseller telif hakkına tabi olabilir belki bu yüzden şikayet etmişlerdir.
İçeriğinde bir şey yoksa sorun teşkil etmez bu şekilde polise ifadeni ver çık.
Eğer dediğiniz gibi kitaba dair bir şey yoksa bir şey olacağını zannetmiyorum. Bir kaç kere daha ifade ve mahkemeye gidersin olacağı bu. Geçmiş olsun bu arada.