• 03-10-2019, 14:37:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir köpek sahiplendirdim. Anlasmamiza göre 20 gün içerisinde 1000 TL verecekti arkadaş. 1 ay oldu ve beni engelledi. Elimde resmi ismi soyismi ve telefon numarası var neler yapılabilir? 1000 lirada değilim aklı başına gelsin. Cevaplarınızı bekliyorum
  • 03-10-2019, 14:39:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Eğer bir sözleşme, yazışma vs somut bir şey yok ise hiçbir şey yapamazsınız. Ama whatsapp yazışması vs. tarzı birşeyler var ise elinizde savcılığa suç duyurusunda bulunursanız en azından ifade için çağırılır buda aklının başına gelmesi için yeterli parasında değilseniz
  • 03-10-2019, 14:39:49
    #3
    Hocam konunuzda size yardımcı olamayacağım ama sizin aklınızın başına gelmesi lazım. Bir can'ı sahiplendirmek para karşılığı yapılacak bir iş değildir bana göre. Eğer gerçekten iyi bakabilecek birine verdiyseniz, bırakın size vereceği 1000 lirayı o cana harcasın Sevgilerimle hocam
  • 03-10-2019, 14:39:59
    #4
    Hayvan satışı yasak yasa olarak. Bu yüzden hiç birşey yapamazsınız. Hatta yasal başvuru yaparsanız ceza yersiniz.
  • 03-10-2019, 14:41:14
    #5
    Petshoplarda yasak diye biliyorum. Dediğim gibi parada değilim yaptığı çakallık için neler yapılabilir
  • 03-10-2019, 14:41:51
    #6
    Wyston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bir sözleşme, yazışma vs somut bir şey yok ise hiçbir şey yapamazsınız. Ama whatsapp yazışması vs. tarzı birşeyler var ise elinizde savcılığa suç duyurusunda bulunursanız en azından ifade için çağırılır buda aklının başına gelmesi için yeterli parasında değilseniz

    Konu hakkında bilginiz yok ama fikriniz var. Yasal olarak hayvan alıp satamazsınız, satışı yasak olan bir şey hakkında savcılığa gidip kendinizi mi ihbar edeceksiniz ?
  • 03-10-2019, 14:42:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu hakkında bilginiz yok ama fikriniz var. Yasal olarak hayvan alıp satamazsınız, satışı yasak olan bir şey hakkında savcılığa gidip kendinizi mi ihbar edeceksiniz ?
    Hayvan satışının yasak olduğunu biliyorum, ben alacak verecek davası olarak yazdım uygulaması gereken yöntemi.
  • 03-10-2019, 14:43:30
    #8
    Kurumsal Üye
    Yaptığınız hem etik değil hemde yasak birşeyken. Bu yolla kaybedilmiş bir paranı bırakın almayı bunun için dava vs açmaya kalksanız cezanın en büyüğünü siz alırsınız.
  • 03-10-2019, 14:43:42
    #9
    Wyston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bir sözleşme, yazışma vs somut bir şey yok ise hiçbir şey yapamazsınız. Ama whatsapp yazışması vs. tarzı birşeyler var ise elinizde savcılığa suç duyurusunda bulunursanız en azından ifade için çağırılır buda aklının başına gelmesi için yeterli parasında değilseniz
    Tüm konuşmalar var.