• 15-06-2016, 22:58:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sen bir işlem etme devlet avukatları var sana bir avukat temin edilecektir onlar parayla tutacağın avukattan daha tecrübelidir
  • 17-06-2016, 16:52:44
    #11
    Teşekkürler ilginiz için arkadaşlar
  • 22-06-2016, 07:18:05
    #12
    Merhabalar hocam,
    Size bir konu hakkında birkaç şeyi özel mesaj yoluyla sordum, cevaplarsanız sevinirim.

    AvukatArif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun hocam. Ekmeğimize taş koymak olsa da bu tür bir dava da avukat tutmanıza çok da gerek yok. Öncelikle burada önemli olan husus tespit yapılması ki sizin anlatımınız ve dava açılması sebebiyle bu tespit net olarak yapılmış olarak görünüyor. Bilişim suçlarında ana mantık erişim hakkı olmayan sisteme izinsiz girişle suçun tamamlanmasıdır. Siz dosyada ilk celsede katılma talebinde bulunun. Gerisinin mahkeme kendiliğinden halledecektir. Her duruşmaya gitmek zorunda da değilsiniz. Sadece ilk celsede mahkeme müşteki olarak sizin ifadenizi alıp şikayetinizin devam edip etmediğini soracak bu konuda şikayetim devam ediyor demeniz ve katılma talebim vardır demeniz yeterli olur. Sonrasında dosyaya karşı tarafın verdiği ifade ve savunmalara göre bir dilekçe vermek gerekir o konuda da yardımcı oluruz.
  • 22-06-2016, 23:47:20
    #13
    usmbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam,
    Size bir konu hakkında birkaç şeyi özel mesaj yoluyla sordum, cevaplarsanız sevinirim.
    Tabiki hocam kontrol edip cevaplayacağım.