• 18-03-2015, 22:16:20
    #10
    Böyle e-postaları spam olarak işaretliyorum.
    Telefonuma gelen reklamları da 155 i arayıp şikayet ediyorum.

    bi bitmediler gitti...
  • 18-03-2015, 22:25:57
    #11
    Geçenlerde bana da göndermişler "Hesap Nolu Mart 2015 Faturanız‏" diye Ödenecek tutar 230 tl TTNET müşteri hizmetlerini aradım böyle bir faturanız yok dedi