Rehin Kaldırma
22
●2.329
- 03-09-2014, 04:06:15Üyeliği durdurulduRehini kim koyduysa o kaldırır. Noter anlaşmasında görünen senetleri ödediğimde rehini kaldırmak için satıcıyla tekrardan irtibatmı kurmam gerekiyor?
- 03-09-2014, 20:53:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba, alakasız yorumlar gördüm , hepsini okumadım belki cevap verilmiştir ama bende yazayım . Rehini kim koyduysa tekrar notere gidip koyan kişi kaldırır. noterden aldıgı rehin kaldırma belgesini Emniyette Trafik Tescil bürosuna vererek rehin kaldırma işlemi tamamlanır.
- 27-09-2014, 04:20:19Üyeliği durdurulduPeki kişi gelmiyorsa ?Jiraslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2014, 19:02:13Borçlu olan kişimi ? gerek yok , rehini koyan kişi yetkilidir .yeterli yani.GlobalYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2014, 19:06:31Rehini koyan kişi gelmiyorsa borçlarınızı ödediğinize dair belge ile avukata verebilirsiniz.GlobalYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle