Jiraslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, alakasız yorumlar gördüm , hepsini okumadım belki cevap verilmiştir ama bende yazayım . Rehini kim koyduysa tekrar notere gidip koyan kişi kaldırır. noterden aldıgı rehin kaldırma belgesini Emniyette Trafik Tescil bürosuna vererek rehin kaldırma işlemi tamamlanır.
Peki kişi gelmiyorsa ?