• 03-09-2014, 04:06:15
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Rehini kim koyduysa o kaldırır. Noter anlaşmasında görünen senetleri ödediğimde rehini kaldırmak için satıcıyla tekrardan irtibatmı kurmam gerekiyor?
  • 03-09-2014, 20:53:37
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, alakasız yorumlar gördüm , hepsini okumadım belki cevap verilmiştir ama bende yazayım . Rehini kim koyduysa tekrar notere gidip koyan kişi kaldırır. noterden aldıgı rehin kaldırma belgesini Emniyette Trafik Tescil bürosuna vererek rehin kaldırma işlemi tamamlanır.
  • 27-09-2014, 04:20:19
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Jiraslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, alakasız yorumlar gördüm , hepsini okumadım belki cevap verilmiştir ama bende yazayım . Rehini kim koyduysa tekrar notere gidip koyan kişi kaldırır. noterden aldıgı rehin kaldırma belgesini Emniyette Trafik Tescil bürosuna vererek rehin kaldırma işlemi tamamlanır.
    Peki kişi gelmiyorsa ?
  • 05-10-2014, 19:02:13
    #22
    GlobalYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki kişi gelmiyorsa ?
    Borçlu olan kişimi ? gerek yok , rehini koyan kişi yetkilidir .yeterli yani.
  • 05-10-2014, 19:06:31
    #23
    GlobalYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki kişi gelmiyorsa ?
    Rehini koyan kişi gelmiyorsa borçlarınızı ödediğinize dair belge ile avukata verebilirsiniz.