• 09-01-2014, 16:42:32
    #1
    selam arkadaşlar konu bilişim ile deil öncelikle ben bir pansiyonda kalıyorum 10 aylık sözleşme senet yaptım kaldığım öğrenci yurt yemekler çok kötü şimdi kaldiğim yurt ruhsati yok vergi ödemiyor yangin merdiveni yok vb eksikler var

    şimdi yurtdan çıkmak istiyorum avukata veririm diyor sözleşmeyi benim bildiğim ruhsatı olmayan bir yurt sözleşme yapabilirmi o sözleşme geçersiz olmaz mi avukata verse ne olur bilgisi olan yardim lütfen çok tşklr
  • 09-01-2014, 23:39:54
    #2
    Merhaba,

    Sözleşmenizin içeriği önemli. Sözleşmeyi görmeden sizi yönlendirmek doğru olmayacaktır.

    Sevgilerle.
  • 09-01-2014, 23:46:59
    #3
    Benimde bir arkadaşımda aynı sıkıntıları yaşıyor, kaldığı yurttan 10 ay sözleşme yapmış senette yurt müdürünün imzası var ve yurt müdürü işten çıktı ve arkadaşıma "ben para talep etmiyorum isterseniz çıkın yurttan " demiş ve arkadaşım yurttan çıkamıyor eğer seneti bankaya verirse. Diye bu konuda bilgisi olanlar benim mesajım içinde yorumda bulunabilirlermi..
  • 10-01-2014, 00:39:16
    #4
    mkb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Sözleşmenizin içeriği önemli. Sözleşmeyi görmeden sizi yönlendirmek doğru olmayacaktır.

    Sevgilerle.
    klasik yurt sözleşmesi alkol yasak giriş gece 12 son felan 10 aylik ücret tv-internet hizmeti ama yurt ruhsati yok vergi vermiyor sözleşme geçersiz sayilmaz mi ?
  • 10-01-2014, 17:28:55
    #5
    Merhaba,

    kiraya veren yada yurt işletmecisi kısmında ne yazıyor?
  • 12-01-2014, 23:10:21
    #6
    işletmeci olarak şirket adı var ama ortada öğle şirket yoksa direk maliyeye bildirin adama sesiz sedasız binsinler tepesine
  • 13-01-2014, 01:11:00
    #7
    mkb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    kiraya veren yada yurt işletmecisi kısmında ne yazıyor?
    yurt ismi yazıyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:11:00 -->-> Daha önceki mesaj 01:10:29 --

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işletmeci olarak şirket adı var ama ortada öğle şirket yoksa direk maliyeye bildirin adama sesiz sedasız binsinler tepesine
    en son öyle olucak ))