şirinbaba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hic bir şey olmaz hocam, benim 1500 profil var hepsi farklı resimli, aynı senin gibi, 4 tanesi email atıp fotografın silinmesini istedi bende özür dileyip sildim,
1 tanesi ya bana 100 Tl telif hakkı yolla yada mahkemeye verecegim dedi Bende nufus cuzdanının fotokopisini istedim , gercekse 50 tl veririm yalansa seni dolandırıcılıktan dava ederim dedim. Birdaha arayıp sormadı.
mahkemeye düzersende yalan söyleme sadece bir hat a yaptım pişmanın özür dilerim de. Burada basit bir kişilik hakları ihlali var. Hakimler sorun yaratmaz. Merak etme