• 06-07-2018, 18:16:10
    #1
    Merhabalar

    Windows XP kurarken hata alıyorum,konu hakkında bilgisi olan var mıdır?

    MODEL: LG netbook X110

    TEKNİK ÖZELLİKLER Model X110
    İşlemci Intel Atom 1.60 GHz
    Ekran Fine Bright 10 inç WSVGA LED LCD
    Ekran Kartı Intel GMA 950
    Bellek 1 GB Sabit
    Disk 160 GB
  • 06-07-2018, 18:20:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.youtube.com/watch?v=8uiMuPk3pLQ
  • 06-07-2018, 18:23:51
    #3
    CD Çiziktir veyahut CD Rom optiği iyi okuyamıyordur hocam. Harici USB CD-rom vs varsa onunla deneyin yada Cd değişitirip deneyin.
  • 06-07-2018, 18:34:27
    #4
    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CD Çiziktir veyahut CD Rom optiği iyi okuyamıyordur hocam. Harici USB CD-rom vs varsa onunla deneyin yada Cd değişitirip deneyin.
    hocam oradan cd vs.. yazıyorda zaten usb ile yapıyorum sizce neden?
  • 06-07-2018, 18:37:26
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CMD den "diskpart"a girin ve kurulum dosyaların yüklü olduğu usb'ye harf atayın. Harf atanmadığı için otomatik yapmaya çalışıyor. Harf atayın ve o hata her çıktığında atadığınız harfi yazın sorun çözülecektir.
  • 06-07-2018, 18:37:34
    #6
    Eski xp lerde sata disk driver olayı var anakart yeni ise yada uefi destekli bir anakart ise kurulum cd nizin içine anakartın sata driverlarını gömüp öyle bir iso yapın yada pata (ide) bir diske kurulum yapın.
  • 06-07-2018, 18:47:44
    #7
    sata dosyalarının gömülü oldugu bir xp iso dosyasını rufus la yazdırıp kurulum yapın hocam. link vermek istemiyorum o yüzden "Perfect XP 2014" öneriyorum.
  • 06-07-2018, 19:47:41
    #8
    CD sürücü ile deneyin bir de hocam. Ancak xp dosyalarında da bir sıkıntı olabilir.
  • 06-07-2018, 23:42:28
    #9
    taneryeke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CMD den "diskpart"a girin ve kurulum dosyaların yüklü olduğu usb'ye harf atayın. Harf atanmadığı için otomatik yapmaya çalışıyor. Harf atayın ve o hata her çıktığında atadığınız harfi yazın sorun çözülecektir.
    hocam çokk saolun ama oldukça acemiyim,nasıl yapıcamm yardımcı olabilir misiniz? Biraz daha detaylı bilgi verirseniz çok sevinirim