• 16-01-2011, 07:31:32
    #1
    Selamlar Arkadaşlar ;

    Elimden Geldiğince Bilgilerimi Sizlşerle paylaşmaya çalışıyorum bu yazımdada sizlere bir bilgi paylaşacağım.


    Photoshopda sis yapımının kolay bir yapımından bahsedeceğim bazı arkadaşlarımız bu konuyu çok arıyorlar.
    Hemen Yapımına Başlıyoruz

    Sis Eklemek İstediğiniz Resmi Seçiyoruz

    Yeni bir layer oluşturuyoruz
    Geniş ve yumuşak uçlu bir fırça seçin. Options(seçenekler)deki Mode pull-down menüsünden Dissolve seçin ve her küçük vuruşta minik noktalar yaratmak için saydamlığı(opacity) 37 olarak ayarlayın. arka plandaki rengi gri olarak ayarlayın ve aşağıdaki gibi bir şeyler çizin.


    Uploaded with ImageShack.us

    Filter > Blur > Gausian Blur menüsüne gidin ve radius(yarıçap) oranını 7 yapın

    Sonuç İse


    Uploaded with ImageShack.us

    Photoshop da unutulmaması gereken konu Her şey filtre ile yapılabilinir . Bazı şeyler Hariç Tabi.

    http://www.ibrahimesat.com/bilgi-guz...sis-yapimi.htm
  • 16-01-2011, 08:26:22
    #2
    Güzel bir anlatım olmuş, mutlaka kullananlar olacaktır.


    Çarşı'nın lafıda CUK oturmuş
  • 16-01-2011, 16:12:15
    #3
    Teşekkürler
  • 16-01-2011, 17:26:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Photoshop'un hangi serisini kullanıyorsunuz ?
  • 16-01-2011, 17:36:08
    #5
    cs3 Kullanıyorum
  • 04-08-2012, 04:59:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Saolun Hocam.