• 16-07-2010, 12:26:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler.
  • 16-07-2010, 12:32:05
    #11
    Üyeliği durduruldu
    İşinize yarayacaksa ne mutlu bana
  • 16-07-2010, 16:11:28
    #12
    Usta çok güzel gözüküyor (: Teşekkürler
  • 16-07-2010, 16:31:34
    #13
    Teşekkürler Güzel paylaşım.
  • 20-07-2010, 15:19:05
    #14
    Anlatım için teşekkürler.
  • 20-07-2010, 16:01:05
    #15
    Dediklerini harfiyen yaptım yalnız yaptıktan sonra kodlara baktığımda şöyle oluyor

    - Yazı gözüküyor ama üstüne gittiğimde gidip tekrardan geliyor.

    Bir hata olabilir mi ?
  • 20-07-2010, 21:45:41
    #16
    eyvallah sağol kardeşim
  • 23-07-2010, 01:23:25
    #17
    teşekkürler.
  • 23-07-2010, 01:25:25
    #18
    Güzel bir paylaşım olmuş. Teşekkürler.