• 22-07-2010, 16:50:29
    Programcılar tarafından az bilinen ekrana yazdırma fonksiyonu vardır.

    <?php
    
    echo <<<A
    Bu alana
    istediğiniz
    şekilde veri
    girebilirsiniz. </br>
    Programcılar tarafından az bilinmesinin sebebi nedir bilmiyorum
    fakat gerçekten kullanışlı bir yoldur. :)
    A;
    
    ?>
  • 22-07-2010, 17:02:44
    EJDER kardeşim çok teşekkürler
    Bu arada tüm konuyu okuyamadım,vaktim yok şuan.Bu PHP DERSinin devamı var mı?
  • 04-04-2013, 08:47:02
    Bu dersi güncelleyerek tekrar yazdım, okumak isteyenler http://forum.indir.com/web-tabanli-u...hpye-giris-65/ adresinden okuyabilirler.