• 22-11-2009, 11:47:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar blogspot sitem için tema ararken adsense adında tema buldum.Tema nın içi reklam kaynıyor sizce bunu kullanırsam adsenseden ban yermiyim? Cevaplarsanız sevinirim..

  • 22-11-2009, 12:03:53
    #2
    Ben böyle kullanan çok arkadaş gördüm bence ban sebebi olmaz.
  • 22-11-2009, 12:23:30
    #3
    Bi sorun olmaz ben kullanmıştım bi ara
  • 22-11-2009, 12:44:45
    #4
    Sayfada 3 reklam kuralı var diye biliiyorum o yüzden sorayım dedim şimdi kesin bir sorun oluşturmazmı?
  • 22-11-2009, 13:04:44
    #5
    bende sayfaya 7 reklam diye biliyorum ama arastır
  • 22-11-2009, 13:28:06
    #6
    kurallar açısından bir sorun çıkar mı bilmem ama çok aşırı reklam olmuş sayfada
  • 22-11-2009, 14:24:54
    #7
    Sıkıntı yok dostum.Adsense sebepsiz banlamaz içerik denen şey sitende mevcutsa, istersen 7 reklamı peş peşe sırala ban yemezsin.
  • 22-11-2009, 14:25:01
    #8
    her reklam birimden 3 tane ile sınırlı 3 bağlantı,3 içerik vs...

    edit: temada reklam kuralına uyulmuş herhangi bir sorun eşkil etmiyor

    Rica: temayı pm alabilir miyim ?*

    saygılar.
  • 22-11-2009, 15:34:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bencede sorun olmaz hocam güzel tema bende pm alabilirmiyim... teşekkürler şimdiden