Blogger Adsense Teması - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Blogger Adsense Teması
10
●
2.894
R10.net
Webmaster Genel
Bilgi Arşivi
Blogger Adsense Teması
1
2
22-11-2009, 11:47:29
#1
DarkStyLe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar blogspot sitem için tema ararken adsense adında tema buldum.Tema nın içi reklam kaynıyor sizce bunu kullanırsam adsenseden ban yermiyim? Cevaplarsanız sevinirim..
22-11-2009, 12:03:53
#2
Sdemirdag
Ben böyle kullanan çok arkadaş gördüm bence ban sebebi olmaz.
22-11-2009, 12:23:30
#3
Spok3
Bi sorun olmaz ben kullanmıştım bi ara
22-11-2009, 12:44:45
#4
DarkStyLe
Sayfada 3 reklam kuralı var diye biliiyorum o yüzden sorayım dedim şimdi kesin bir sorun oluşturmazmı?
22-11-2009, 13:04:44
#5
Tweaker
bende sayfaya 7 reklam diye biliyorum ama arastır
22-11-2009, 13:28:06
#6
by_antiseptic
kurallar açısından bir sorun çıkar mı bilmem ama çok aşırı reklam olmuş sayfada
22-11-2009, 14:24:54
#7
Babacan01
Sıkıntı yok dostum.Adsense sebepsiz banlamaz içerik denen şey sitende mevcutsa, istersen 7 reklamı peş peşe sırala ban yemezsin.
22-11-2009, 14:25:01
#8
SpeedBoy111
her reklam birimden 3 tane ile sınırlı 3 bağlantı,3 içerik vs...
edit: temada reklam kuralına uyulmuş herhangi bir sorun eşkil etmiyor
Rica: temayı pm alabilir miyim ?*
saygılar.
22-11-2009, 15:34:40
#9
SinemaFanClub
Üyeliği durduruldu
bencede sorun olmaz hocam güzel tema bende pm alabilirmiyim... teşekkürler şimdiden
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler