• 24-09-2009, 16:23:24
    #1
    Arkadaslar aciln son gun oldugu için bi arkadasın üniversite ders kaydı yapması lazım Ama benım netımden dolayımı yoksa server yogunlugundanmıdır açılmıyor.
    http://www.cumhuriyet.edu.tr/ubs/index_obs_jsp.html
    Buradaki Server2 sizlerde acılıyormu?
  • 24-09-2009, 17:45:43
    #2
    açılmadı.yoğunluktan dolayıdır büyük ihtimalle.bende dün akşam çok uğraştım ders kaydı yapabilmek için.anca gece girebildim sisteme.
  • 24-09-2009, 19:35:43
    #3
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açılmadı.yoğunluktan dolayıdır büyük ihtimalle.bende dün akşam çok uğraştım ders kaydı yapabilmek için.anca gece girebildim sisteme.
    Sağolasın hocam birde olmazsa gece deneyelim artık..
  • 24-09-2009, 22:36:26
    #4
    Açılmıyor genelde ünv ilk günleri çoğu ünv serverlarında aynı durum yaşanıyr