Arkadaslar aciln son gun oldugu için bi arkadasın üniversite ders kaydı yapması lazım Ama benım netımden dolayımı yoksa server yogunlugundanmıdır açılmıyor.
http://www.cumhuriyet.edu.tr/ubs/index_obs_jsp.html
Buradaki Server2 sizlerde acılıyormu?
Üniversite Bilgi Sistemi?Sorun.
3
●623
- 24-09-2009, 19:35:43Sağolasın hocam birde olmazsa gece deneyelim artık..LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle