• 11-07-2009, 10:48:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Son zamanlarda browser tabanlı strateji oyunlarına taktım kafayı, alamıyorum kendimi açıkçası.

    Ki, o kadar işimin arasında dur bir asker çıkarayım, dur bir seviye yükselteyim diyip açıp kalıyorum sayfayı.

    Ancak sistem gerçekten bağımlılık yapıyor anladım. Acaba bu şekilde bir sistem yazmak veya yazılanları geliştirmek nasıl olur diye düşündüm.

    Bildiğiniz yazılmış bir sistem varmı bu şekilde.

    Teşekkürler.
  • 12-07-2009, 21:48:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mafia star mıydı neydi vardı öyle bişey mj den bi ekip geliştiriyordu ama sonuç alamadılar galiba. çok açık vardı sanırım.
  • 18-07-2009, 15:59:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ogame xnova scriptini geliştiriyorum ben şu anda

    sistem bi forum scriptinden çok farklı

    filoların uçması,inmesi,savaşması,savaşın hesaplanması bina basımları

    özellikle süreye bağlı olduğu için herşeyi zamanla birlikte kullanmak gerekio

    ayrıca çok fazla açık oluşabilio

    özelliklede ittifak savaş sistemi çok zorluyo filoların uçması diğer filoların katılması savaşın tüm filolarla birlikte hesaplanması uçması konması yağmalanan maden vs birsürü şey var

    ve çok fazla sorgu çalıştırıldığı içinde durum zorlaşıo
  • 10-08-2009, 02:34:38
    #4
    Açık Kaynak kodlu bir web tabanlı oyun var ancak ismini bilmiyorum Ücretsiz Scriptler bölümünde konusu olacaktı
  • 15-08-2009, 19:56:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu kesinlikle profesyonelce yapılması gerekn birşey yani, paran varsa basacaksın yaptıracaksın bu işi anlayanlara, tabi bununla bitmiyor. Bunu tasarımcısı, kodlamacası vs. bir sürü şeyi var. Maliyeti 2000 - 3000 Tl den aşağı olmaz bu da orta düzey birşey olur.
  • 31-08-2009, 22:45:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Muco Tr o oyunun ismini bulmamaız gerekli Bakıyorum ama bende bulamadım konuyu..
  • 01-09-2009, 21:45:37
    #7
    Böyle bir oyun yapman için bir ekibin olması lazım. Böyle oyunlar tek kişilik yapılabilecek bir şey değil. En azından bir koder ve bir grafiker olması şart. Daha sonra Türk yapımı oyunlar var açık kaynak kodlu. Onlardan örnek alarak ilerleyebilirsin. Mesela Umaykut Online açık kaynak kodlu scriptini dağıttı. Tüm grafik ve ilizyonları değiştirmek kaydı ile kodları birebir kullanıp bir oyun yapabilirsin.
  • 01-09-2009, 22:00:58
    #8
    BySeco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir oyun yapman için bir ekibin olması lazım. Böyle oyunlar tek kişilik yapılabilecek bir şey değil. En azından bir koder ve bir grafiker olması şart. Daha sonra Türk yapımı oyunlar var açık kaynak kodlu. Onlardan örnek alarak ilerleyebilirsin. Mesela Umaykut Online açık kaynak kodlu scriptini dağıttı. Tüm grafik ve ilizyonları değiştirmek kaydı ile kodları birebir kullanıp bir oyun yapabilirsin.
    Ekip şart.
    Tek başına bu işin altından kalkamazsın.
  • 01-09-2009, 22:12:23
    #9
    Devana var