• 24-06-2009, 23:16:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar r10.net in resmen indexi almıslar bunun cezası yokmu?
    # netbiLgini ~ en hızLı büyüyen forum..
  • 24-06-2009, 23:43:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ne yapmalı sence . ?
  • 24-06-2009, 23:46:22
    #3
    cezası; idam

    şaka bir yana 'da R10.Net 'in böyle ufak şeylerle uğraşacağınız sanmıyorum
  • 24-06-2009, 23:47:25
    #4
    herzaman olan şey zaten yeni birşey değil : )
  • 24-06-2009, 23:49:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Eskidi o index.
  • 24-06-2009, 23:49:11
    #6
    eski index
  • 25-06-2009, 00:02:26
    #7
    saolsunlar taklit edilmekte güzel
  • 25-06-2009, 00:13:50
    #8
    Radmin premiumları onaylamıyor bir de index peşinde mi koşacak.
  • 25-06-2009, 00:13:59
    #9
    eskidi o index yeni index çok hoş olmuş bence