• 07-05-2009, 20:04:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Artisteer 2 Tamam Güzel Program Kendinize Göre Güzel Temalar Yapabilirsiniz. Fakat Tutupda Bir Video Teması Yapamazsınız. Profesyonel Bir Tema Yapılamaz.
  • 07-05-2009, 20:07:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Beowulf78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artisteer 2 Tamam Güzel Program Kendinize Göre Güzel Temalar Yapabilirsiniz. Fakat Tutupda Bir Video Teması Yapamazsınız. Profesyonel Bir Tema Yapılamaz.
    Ufak bir düzenlemeyle çokta rahat yaparsın önemli olan, bilmek.
  • 07-05-2009, 20:08:41
    #12
    İyiymiş.

    Teşekkürler.
  • 14-05-2009, 12:26:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler.İşime yarıyacak bir makale ve güzel detaylı bir anlatım.
  • 14-05-2009, 12:46:22
    #14
    çok faydalı paylaşım.

    +rep.
  • 14-05-2009, 16:38:28
    #15
    Yararlı bir kaynak.
    Paylasim için sağol
  • 02-07-2009, 08:54:19
    #16
    teşekkürler
  • 02-07-2009, 10:56:30
    #17
    Teşekkürler
  • 12-08-2009, 22:52:17
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bunun türkçesi yokmu arkadaşlar =/