• 05-04-2009, 12:59:45
    #1
    s.a arkadaşlar r10 da çogu kişi bilmiyor bunu isterseniz istediginz konuya yıldız verebilirsiniz resimli anlatım
    http://img236.yukle.tc/image.php?id=664adsiz.JPG#
    ilk konu degerlendire girin Vermek İstediginiz yıldız oranını seçin ve şimdi oy kullan deyin sorna bir şey çıkıcak karşınıza tamam deyin katagoriye baktıgınızda konunun sag tarafında yıldız oldugunu görüceksiniz Bir teşekür yeter
  • 05-04-2009, 13:33:03
    #2
    Rep istemek yasak !
  • 05-04-2009, 13:41:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s.a arkadaşlar r10 da çogu kişi bilmiyor bunu
    Bilmediğini nerden çıkardın tek tek sordun mu
  • 05-04-2009, 13:44:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sordun mu len Rep istemek yasak "+" yerine çok "-" yiyeceksin muhtemelen..
  • 05-04-2009, 19:32:12
    #5
    size insanlık edende suç zaten... konu silinsin
  • 05-04-2009, 23:28:16
    #6
    Teşekkürler .
  • 06-04-2009, 23:20:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    O zaman ben bu konunun yıldız değerine 5 değilde 1 veriyorum.

    Gereksiz bir konu olmuş.