• 27-02-2009, 15:12:54
    #1
    Bence Çok Zor Yaş 34 Olunca Çıkmak Zor Oluyor Google Yaşa Göre Uygulama yapıyor
  • 27-02-2009, 15:43:50
    #2
    gereksiz konu
  • 27-02-2009, 16:18:24
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google DE diye okumaya devam edersen, evet zor...
  • 27-02-2009, 16:25:42
    #4
    banlandi sonunda, ohh bee