• 18-01-2009, 12:18:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sitemde ödüllü bilgi yarışması yapmak istiyorum.Bunu için nereden izin almam gerekiyor ne tür işlemler yapmam gerekiyor.Yapılacak olan bu ödüllü yarışma için site üyelerinden her hangi bir ücret talep etmiyeceğim.Yasalmıdır.Fikirleriniz için teşekkür ederim.
  • 18-01-2009, 13:13:09
    #2
    istediğin gibi yapabilrsn
  • 18-01-2009, 13:29:36
    #3
    bence de yasaldır
  • 18-01-2009, 14:29:12
    #4
    Bir yerden izin almana gerek yok yalnız kullanıcıların güvenini sağlamak için noterden,milli piyango idaresinden vs. izinli olmak gerekli mi bilmiyorum
  • 18-01-2009, 14:35:52
    #5
    Ödül miktarı ne kadar ?
  • 18-01-2009, 14:41:17
    #6
    ödül ne kadar?
    çok buyuk degılse resmı bı seye ıhtıyac yok karsılıklı guven ılıskısı yeterlıdır
  • 18-01-2009, 15:31:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yasaldır merak etme
  • 18-01-2009, 18:35:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sonuçta yarışma için kimselerden para talebim olmayacak ödül/ler sürekli değişken olacağından dolayı belli bir miktarı yok
  • 19-01-2009, 11:08:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    NeUTraliZE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sitemde ödüllü bilgi yarışması yapmak istiyorum.Bunu için nereden izin almam gerekiyor ne tür işlemler yapmam gerekiyor.Yapılacak olan bu ödüllü yarışma için site üyelerinden her hangi bir ücret talep etmiyeceğim.Yasalmıdır.Fikirleriniz için teşekkür ederim.
    Bu konu hakkında resmi bi yazı yokmu arkadaşlar