Ödüllü bilgi yarışması
10
●1.426
- 18-01-2009, 12:18:45Üyeliği durdurulduArkadaşlar sitemde ödüllü bilgi yarışması yapmak istiyorum.Bunu için nereden izin almam gerekiyor ne tür işlemler yapmam gerekiyor.Yapılacak olan bu ödüllü yarışma için site üyelerinden her hangi bir ücret talep etmiyeceğim.Yasalmıdır.Fikirleriniz için teşekkür ederim.
- 18-01-2009, 14:29:12Bir yerden izin almana gerek yok yalnız kullanıcıların güvenini sağlamak için noterden,milli piyango idaresinden vs. izinli olmak gerekli mi bilmiyorum
- 18-01-2009, 14:41:17ödül ne kadar?
çok buyuk degılse resmı bı seye ıhtıyac yok karsılıklı guven ılıskısı yeterlıdır - 18-01-2009, 18:35:48Üyeliği durdurulduSonuçta yarışma için kimselerden para talebim olmayacak ödül/ler sürekli değişken olacağından dolayı belli bir miktarı yok
- 19-01-2009, 11:08:15Üyeliği durdurulduBu konu hakkında resmi bi yazı yokmu arkadaşlarNeUTraliZE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle