• 25-10-2008, 17:52:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar bi yarım saat kadar once sitelerımız bır anda kapandı ve hepsınede ya r10.net bazen hata verıyor datebase fılan dıye ya oyle oluyor yada kurulu oldugu kurulumun (smf,wp vs..) hatalı oldugunu soyluyor.su anda sıtelerın ısımlerını yasak oldugu ıcın veremıyorum eger yardım edebılecek varsa yanı en azından neden oldugunu soyleyebılecek varsa pm atabılırım. normalde sitelerımıze arkdasım bakıyor arkdasımda gecelerı acıyor bunun bir an once hallolması lazım lutfen yardım
    devamet.net
    filmp4.org
    girindir.org vs...20 tane
  • 25-10-2008, 18:05:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Site ismi vermek neden yasak olsun yaz bakalım soruna..
  • 25-10-2008, 18:10:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    doT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site ismi vermek neden yasak olsun yaz bakalım soruna..
    yazdım abi neden olabılır acaba bı bılgınız varmı?
  • 25-10-2008, 18:12:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kullandığın reseller, vps neyse artık mysqllerin bağlı değil şu an. Host şirketinle görüş.
  • 25-10-2008, 18:27:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    doT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığın reseller, vps neyse artık mysqllerin bağlı değil şu an. Host şirketinle görüş.
    hostum normalde arkadasımın şirketle benım hıc bır alakam yok host sıfrelerını fılan bılıyorum ama orasıda acılmıyor.Arkdas gece acar galıba o bır gelseydı o ıyı anlıyordu su anda galıba benım yapacagım bır seyde yok:S
  • 25-10-2008, 19:05:53
    #6
    hostunun bağlı olduğu makinenin mysql bağlantısında sorun var. Remote deskrop ile servere bağlanıp bu sorunu halledebilirsiniz. Tabi makine root yetkiniz varsa, yoksa hosting firmanıza sorunu belirtin onlar restart atarlar mysql'e
  • 25-10-2008, 19:35:33
    #7
    sitenizin açılışına bakılırsa server bir sebebten dolayı çok yoğun bu sebeb saldırı olabilir
  • 25-10-2008, 19:37:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenizin açılışına bakılırsa server bir sebebten dolayı çok yoğun bu sebeb saldırı olabilir
    bu saldırı dırekmen bızım sıtemızemı yapılıyor yoksa dıgerlerıne yapılıyorda bızlerdemı etkılenıyoruz
  • 25-10-2008, 19:41:13
    #9
    ikiside aynı şey aslında ama bunu tam bilmek için sunucu erişimi gerekiyor